image description

 

GODINA/YEAR: XLVII.                                  ZAGREB, 13. SIJEČNJA 2010./13 JANUARY, 2010                                     BROJ/NUMBER: 4.1.1/11.

CODEN POPCEA        ISSN 1330-0350

 

 

TRGOVINA NA MALO1)
u STUDENOME 2010.

 

RETAIL TRADE1)
NOVEMBER 2010

 

 

Promet od trgovine na malo što su ga ostvarili svi poslovni subjekti koji se bave tom djelatnošću bez obzira na svoju pretežnu djelatnost u studenome 2010. u odnosu na listopad 2010.  nominalno je bio manji za 10,1%, a realno za 10,5%.

 

In November 2010, the total turnover of all business entities engaged in this activity, irrespective of their prevailing activity, was nominally by 10.1% and really by 10.5% lower than in October 2010.

 

 

 

U odnosu na studeni 2009. nominalno je bio veći za 3,8%, a realno za 2,5%.

 

As compared to November 2009, it was nominally by 3.8% and really by 2.5% higher.

 

 

 

U studenome 2010. u odnosu na listopad 2010. ukupan promet svih poslovnih subjekata kojima je trgovina na malo pretežna djelatnost nominalno je bio manji za 9,9%, a realno za 10,3%. Promet tih poslovnih subjekata što su ga ostvarili od djelatnosti trgovine na malo u studenome 2010. u odnosu na listopad 2010. nominalno je bio manji za 11,2%, a realno za 11,6%.

 

In November 2010, the retail trade turnover realised by all business entities with retail trade as a prevailing activity was nominally by      9.9% and really by 10.3% lower than in October 2010. The turnover they generated in November 2010 from the retailing activity was nominally by 11.2% and really by 11.6% lower than in October 2010.

 

 

 

 

1.   NOMINALNI I REALNI INDEKSI PROMETA OD TRGOVINE NA MALO I INDEKSI CIJENA PO MJESECIMA

      NOMINAL AND REAL RETAIL TURNOVER AND PRICE INDICES, BY MONTHS

Mjesec
Month

2005. = 100

Mjesec 2010.
mjesec 2009.

 

Month 2010
Month 2009

Kumulativ 2010.
kumulativ 2009.

 

2010 cumulative
2009 cumulative

2009.

2010.

nominalni
Nominal

cijene
Prices

realni
Real

nominalni
Nominal

cijene
Prices

realni
Real

nominalni
Nominal

cijene
Prices

realni
Real

nominalni
Nominal

cijene
Prices

realni
Real

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.

85,7

112,8

76,0

78,3

113,6

68,9

91,4

100,8

90,7

-

-

-

II.

82,5

113,3

72,8

76,8

113,8

67,5

93,1

100,4

92,7

92,2

100,6

91,7

III.

94,1

113,8

82,7

92,1

114,5

80,4

97,9

100,7

97,2

94,2

100,6

93,6

IV.

103,5

115,1

89,9

95,4

115,4

82,7

92,2

100,2

92,0

93,7

100,5

93,2

V.

102,6

115,4

88,9

99,0

115,6

85,6

96,5

100,2

96,3

94,3

100,4

93,9

VI.

105,3

115,3

91,3

103,5

115,0

90,0

98,3

99,8

98,5

95,0

100,3

94,7

VII.

118,6

113,6

104,4

119,8

114,0

105,1

101,0

100,3

100,7

96,0

100,3

95,7

VIII.

112,6

113,4

99,3

117,2

113,6

103,2

104,1

100,2

103,9

97,2

100,3

96,9

IX.

103,9

113,4

91,6

105,5

114,8

91,9

101,6

101,2

100,4

97,7

100,4

97,3

X.

99,6

113,7

87,6

101,1

115,1

87,8

101,5

101,2

100,3

98,1

100,5

97,6

XI.

87,6

114,1

76,8

90,9

115,6

78,6

103,8

101,3

102,5

98,5

100,6

97,9

XII.

102,3

113,0

90,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)    Vidi Metodološka objašnjenja.

 

1)    See Notes on Methodology.

 

 

 

2.     INDEKSI PROMETA PREMA PRETEŽNOJ DJELATNOSTI POSLOVNIH SUBJEKATA PREMA NKD-u 2007. U STUDENOME 2010.
       
TURNOVER INDICES, BY PREVAILING ACTIVITY OF BUSINESS ENTITIES, ACCORDING TO NKD 2007., NOVEMBER 2010

 

 

Ukupan promet
Total turnover

Promet od trgovine na malo
Retail turnover

 

 

XI. 2010.
X. 2010.

XI. 2010.
Ø 2005.

struktura
Structure
%
XI. 2010.

XI. 2010.
X. 2010.

XI. 2010.
XI. 2009.

XI. 2010.

Ø 2005.

I. – XI. 2010.
I. – XI. 2009.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno
Total

-

-

100,0

-

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nominalno
Nominally

-

-

-

89,9

103,8

90,9

98,5

 

Realno
Really

-

-

-

89,5

102,5

78,6

97,9

47

Trgovina na malo, osim trgovine motornim vozilima i motociklima
Retail trade, except of trade of motor vehicles and motorcycles

-

-

68,2

-

-

-

-

 

Nominalno
Nominally

90,1

101,8

-

88,8

102,8

100,2

98,6

 

Realno
Really

89,7

88,1

-

88,4

101,5

86,7

98,0

47.11

Trgovina na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama
pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima
Retail sale in non-specialised stores with food,
beverages and tobacco predominating

91,1

108,6

33,2

90,1

101,0

113,4

99,7

47.19

Ostala trgovina na malo  u nespecijaliziranim prodavaonicama
Other retail sale in non-specialised stores

87,5

89,3

7,1

85,6

116,8

87,1

104,4

47.2

Trgovina na malo hranom, pićima i duhanskim proizvodima
u specijaliziranim prodavaonicama
Retail trade of food, beverages and tobacco in specialised
stores

92,7

70,0

1,8

92,8

99,0

77,3

96,4

47.3

Trgovina na malo motornim gorivima i mazivima
Retail trade of automotive fuels in specialised stores

89,4

132,9

3,6

89,3

121,1

162,8

113,5

47.73 + 47.74 + 47.75

Ljekarne; trgovina na malo medicinskom i ortopedskom
robom, kozmetičkim i toaletnim proizvodima
u specijaliziranim prodavaonicama
Dispensing chemist; retail sale of medical and orthopaedic
goods, cosmetic and toilet articles in specialised stores

99,4

136,0

6,1

99,3

101,9

136,7

103,9

47.51 + 47.71 + 47.72

Trgovina na malo tekstilom, odjećom, obućom i proizvodima
od kože u specijaliziranim prodavaonicama
Retail sale of textiles, clothing, footwear and leather goods
in specialised stores

79,3

99,7

5,2

78,7

96,7

100,4

92,5

47.43 + 47.52 + 47.54 + 47.59 + 47.63

Trgovina na malo audio i videoopremom; željeznom robom,
bojama i staklom; električnim aparatima za kućanstvo,
namještajem, opremom za rasvjetu, glazbenim i videozapisima itd. u specijaliziranim prodavaonicama
Retail sale of audio and video equipment; hardware,
paints and glass; electrical household appliances;
furniture, lighting equipment, musical and video memorials,
etc. in specialised stores

89,6

71,4

5,5

85,8

97,8

73,8

91,0

47.41 + 47.42 + 47.53 + 47.61 + 47.62 + 47.64 + 47.65 + 47.76 + 47.77 + 47.78

Trgovina na malo računalima, perifernim jedinicama i
softverom, telekomunikacijskom opremom, sagovima,
zidnim i podnim oblogama, knjigama, novinama,
papirnatom robom, sportskom opremom, igrama
i igračkama, cvijećem, sadnicama, sjemenjem,
gnojivom, kućnim ljubimcima, satovima i nakitom
te ostala trgovina na malo u specijaliziranim
prodavaonicama
Retail sale of computers, peripheral units and software;
telecommunications equipment, carpets, wall and floor
coverings, books, newspapers, stationery, sports equipment,
games and toys, flowers, seedlings, seeds, fertilisers, pets,
watches and jewellery, other retail sale in specialised stores

90,9

99,1

4,6

87,1

97,6

56,0

88,6

Ostale djelatnosti (izvan odjeljka 47)
Other activities (excluding division 47)

-

-

31,8

92,3

104,9

77,8

98,0

Indeksi maloprodajnih cijena dobara bez električne energije i vode
prema indeksima potrošačkih cijena
Retail price indices of goods without electricity and water according
to consumer price indices

100,4

115,6

-

100,4

101,3

115,6

100,6

 

 

 

3.   INDEKSI PROMETA OD TRGOVINE NA MALO PO TRGOVAČKIM STRUKAMA U STUDENOME 2010. (nominalni indeksi)

      RETAIL TURNOVER INDICES, BY BRANCHES, NOVEMBER 2010 (nominal indices)

 

 

 

Struktura
Structure
%

XI. 2010.

XI. 2010.
X. 2010.

XI. 2010.
XI. 2009.

I. – XI. 2010.
I. – XI. 2009.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno

100,0

89,9
103,8
98,5
 

Total

01

Motorna vozila

4,0

118,6

109,6

79,6

01

Motor vehicles

03 + 04

Dijelovi i pribor za motorna vozila, motocikli i dijelovi

2,0

115,9

112,3

98,3

03 + 04

Parts and accessories for motor vehicles, motorcycles and related parts and accessories

30

Motorna goriva i maziva

18,3

89,2

113,1

107,2

30

Automotive fuels

11

Nespecijalizirane prodavaonice
pretežno živežnim namirnicama

34,6

90,4

100,3

98,5

11

Non-specialised stores with food, beverages and  tobacco predominating

19

Ostale nespecijalizirane prodavaonice

5,9

85,5

124,4

98,5

19

Other non-specialised stores

21+ 22 + 23 + 29

Ostale živežne namirnice u specijaliziranim prodavaonicama

1,8

81,4

97,3

93,6

21 + 22 + 23 + 29

Other food, beverages and tobacco in specialised stores

24

Kruh, pecivo, tjestenine i slatkiši

0,8

100,4

108,9

101,1

24

Bread, cakes, flour confectionary and sugar confectionary

25

Alkoholna i druga pića

0,7

89,4

89,4

95,3

25

Alcoholic and other beverages

26

Duhanski proizvodi

1,1

92,8

103,9

100,8

26

Tobacco products

51 + 71+ 72

Tekstil, odjevni predmeti, obuća i kožni proizvodi

6,8

79,8

99,4

91,1

51 + 71 + 72

Textile, clothing,  footwear and leather goods

52

Željezna roba, boje i staklo

4,8

79,1

98,6

103,9

52

Hardware, paints and glass

54

Električni aparati za kućanstvo

2,2

86,4

92,9

105,9

54

Electrical household appliances

59

Namještaj, oprema za rasvjetu i drugi proizvodi za kućanstvo

2,5

95,4

88,1

86,5

59

Retail sale of furniture, lighting equipment and household articles

61 + 62

Knjige, novine, papirnata roba i pisaći pribor

3,0

91,0

91,5

96,3

61 +  62

Books, newspapers and stationery

73 + 74

Ljekarne, medicinski i ortopedski
proizvodi

4,2

101,0

102,5

105,9

73  + 74

Dispensing chemists, medical and orthopaedic goods

75

Kozmetički i toaletni proizvodi

2,1

95,6

98,4

98,1

75

Cosmetic and toilet articles

41 + 42 + 43 + 53 +
 63 + 64 + 65 + 76
+ 77 + 78

Ostala trgovina na  malo u
specijaliziranim prodavaonicama

4,1

84,8

101,3

91,0

41 + 42 + 43 + 53 +
 63 + 64 + 65 + 76
+ 77 + 78

Other retail sale in specialised stores

79 - 99

Ostala trgovina na malo izvan prodavaonica

1,1

90,0

108,7

98,0

79 - 99

Other non-store retail sale

 

 

 

4.     INDEKSI PROMETA PO MJESECIMA PREMA SPECIJALNIM AGREGATIMA NKD-a 2007.

        TURNOVER INDICES, BY MONTHS, ACCORDING TO SPECIAL NKD 2007. AGGREGATES

Ø 2005. = 100

 

Ukupan promet
Total turnover

Promet od trgovine na malo
Retail turnover

 

originalni indeksi
Original indices

WDA – kalendarska prilagodba
WDA – working-day adjustment

originalni indeksi
Original indices

desezonirani indeksi
Seasonally adjusted indices

 

nominalno
Nominal

realno
Real

nominalno
Nominal

realno
Real

nominalno
Nominal

realno
Real

nominalno
Nominal

realno
Real

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno
Total

 

 

 

 

 

 

 

 

          2009.          X.

-

-

-

-

99,6

87,6

95,1

84,7

                               XI.

-

-

-

-

87,6

76,8

95,9

82,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2010.          X.

-

-

-

-

101,1

87,8

99,4

85,5

                              XI.

-

-

-

-

90,9

78,6

97,6

84,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47     Trgovina na malo, osim trgovine  motornim
          vozilima i motociklima
         
Retail trade, except of trade of motor
          vehicles and motorcycles

 

 

 

 

 

 

 

 

          2009.          X.

111,6

98,2

112,3

97,8

111,4

97,9

108,6

96,1

                               XI.

100,7

88,3

100,9

89,0

97,5

85,5

108,2

94,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2010.          X.

113,0

98,2

114,3

98,6

112,8

98,0

111,6

96,3

                              XI.

101,8

88,0

102,0

87,4

100,2

86,7

110,4

95,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47.11 + 47.2
Hrana, pića, duhan
Food, drinks, tobacco

 

 

 

 

 

 

 

 

          2009.          X.

120,8

103,1

119,5

103,1

125,8

107,4

124,6

105,4

                               XI.

111,6

95,1

112,9

95,1

110,8

94,4

125,1

105,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2010.          X.

117,3

99,5

117,6

99,5

123,8

105,1

125,2

105,0

                              XI.

107,0

90,4

106,5

90,4

111,7

94,4

124,3

103,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47.19 + 47.4 + 47.5 + 47.6 + 47.7 + 47.8
 + 47.9
Neprehrambeni proizvodi, osim motornih goriva
Non-food products, except automotive fuel

 

 

 

 

 

 

 

 

          2009.          X.

100,4

89,2

101,4

90,2

94,1

83,5

89,0

81,5

                               XI.

89,2

79,1

89,5

79,4

81,8

72,5

88,9

80,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2010.          X.

102,5

92,1

104,5

94,1

96,1

86,3

92,6

85,0

                              XI.

91,2

81,7

91,5

82,0

83,7

75,0

89,0

83,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47 - 47.3
Trgovina na malo, osim motornih goriva
Retail trade, except of automotive fuel

 

 

 

 

 

 

 

 

          2009.          X.

111,0

97,1

111,7

97,6

109,9

96,2

108,4

94,6

                               XI.

100,7

87,9

100,9

88,0

96,2

84,0

106,3

92,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2010.          X.

110,5

96,1

111,8

97,1

110,1

95,8

108,7

94,4

                              XI.

99,5

86,2

99,8

86,4

97,8

84,7

108,2

93,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ostale djelatnosti
Other activities

 

 

 

 

 

 

 

 

          2009.          X.

-

-

-

-

83,5

73,5

79,3

69,8

                               XI.

-

-

-

-

74,1

65,0

79,8

69,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          2010.          X.

-

-

-

-

84,2

73,2

82,3

70,8

                              XI.

-

-

-

-

77,8

67,3

82,2

71,7

 

 

 

5.     STANDARDNA POGREŠKA I KOEFICIJENT VARIJACIJE ZA VERIŽNI INDEKS PROMETA

        STANDARD ERROR AND COEFFICIENT OF VARIANCE FOR TURNOVER CHAIN INDEX

 

Procjena verižnog
indeksa

Estimatio
of chain index

Koeficijent
varijacije, %

Coefficient
of variance, %

Standardna
 pogreška

Standard error

Donja granica
intervala

pouzdanosti

Lower reliability
 interval limit

Gornja granica
intervala

pouzdanosti

Upper reliability
 interval limit

 

 

 

 

 

 

Trgovina na malo – ukupno odjeljak 47

Retail trade – total turnover of division 47

90,1

0,44

0,40

89,5

91,1

 

 

 

 

 

 

Promet od trgovine na malo

Turnover from retail trade

89,9

0,39

0,35

89,6

91,0

 

 

 

 

METODOLOŠKA OBJAŠNJENJA

 

NOTES ON METHODOLOGY

 

 

 

Izvori i metode prikupljanja podataka

 

Data source and methods of data collection

 

 

 

Podaci u ovom priopćenju dobiveni su Mjesečnim izvještajem trgovine na malo (TRG-1). To istraživanje provodi se od 1. siječnja 1998.

 

Data in this Release are based on the Monthly Report on Retail Trade (TRG-1 form). This survey has been carried out since 1 January 1998.

 

 

 

Metodologija za istraživanje temelji se na Eurostatovim preporukama. Jedinice promatranja jesu poslovni subjekti (pravne osobe i obrtnici) koji su prema pretežnoj djelatnosti registrirani u trgovini na malo (odjeljak 47 NKD-a 2007.). Također su obuhvaćeni izabrani poslovni subjekti iz ostalih djelatnosti ako obavljaju navedenu djelatnost.

 

Methodology for this survey is based on the Eurostat recommendations. Reporting units are business entities classified by their prevailing activity into retail trade (section 47 of the NKD 2007.). Selected business entities engaged in other activities, executing the above-mentioned ones, are also included.

 

 

 

Okvir za izbor uzorka jesu aktivni poslovni subjekti ili njihovi dijelovi registrirani u području G NKD-a 2007. u Statističkome poslovnom registru Državnog zavoda za statistiku (SPR) za koje je status aktivnosti utvrđen prema podacima Registra poreznih obveznika (godišnja prijava poreza na dobit 2006.) i podacima Registra godišnjih financijskih izvještaja Fine (2007.). U okvir su uključeni i novoregistrirani nakon 1. siječnja 2008. U 2010. ažurirani su veliki i srednje veliki poslovni subjekti.

 

Since 1 January 2008, the sample framework has consisted of active legal entities and parts thereof, including newly-registered ones, which are, in the Register of Business Entities of the Croatian Bureau of Statistics, registered in the NKD 2007. section G and their activity status confirmed according to the data base of the Register of Tax Payers (the annual income tax registration for 2006) and according to data of the Register of Annual Financial Reports of the Fina (2007). In 2010, large and medium-sized business entities are updated.

 

 

 

Istraživanje se provodi metodom uzorka. Na temelju rezultata dobivenih uzorkom ocjenjuje se cijeli skup.

 

The Survey is carried out by using a sampling method. The evaluation of the whole group is based on the results obtained through samples.

 

 

 

Kvaliteta rezultata dobivenih ovim istraživanjem u znatnoj mjeri ovisi o ažurnosti registara – okvira za izbor uzorka.

 

The quality of results obtained by this survey depends strictly on the updating of registers, which represents the framework for the selection of the sample.

 

 

 

Obuhvat i usporedivost

 

Coverage

 

 

 

Uzorkom su obuhvaćeni svi veliki i srednje veliki te slučajnim uzorkom izabrani mikro i mali poslovni subjekti.

 

The sample covers all large and medium-sized business entities, while micro-sized and small business entities are selected by random sample method.

 

 

 

Uzorak je podijeljen na stratume prema pretežnoj djelatnosti i veličini poslovnog subjekta. Prema pretežnoj djelatnosti poslovni subjekti razvrstani su na temelju NKD-a 2007. (NN, br. 58/07. i 123/08.). Prema veličini razvrstani su na mikro, male, srednje velike i velike.

 

The sample is divided into strata according to the prevailing activity and the size of the business entity. Business entities are divided by prevailing activity on the basis of the NKD 2007. (NN, Nos 58/07 and 123/08). By size, they are divided into micro-sized, small, medium-sized and large ones.

 

 

 

Kriterij za određivanje veličine poslovnog subjekta jest broj zaposlenih. Za poslovne subjekte kojima je pretežna djelatnost izvan trgovine uzima se broj zaposlenih u trgovinskim djelatnostima. Mikro poslovni subjekti imaju 0 – 9 zaposlenih, mali imaju 10 – 49 zaposlenih, srednje veliki su oni s 50 – 249 zaposlenih, a veliki imaju 250 i više zaposlenih.

 

The criterion for defining the size of a business entity is the number of persons in employment. Concerning business entities engaged primarily in non-trade activities, the number of persons in employment in trade activities is taken into account. Micro-sized business entities employ 0 – 9, small ones 10 – 49, medium-sized ones 50 – 249 and large ones 250 and more persons.

 

 

 

U 2009. uvedene su znatne promjene u odnosu na prijašnje godine:

 

The following significant changes were introduced in 2009, as compared to previous years:

-

od siječnja 2009. istraživanjem se obuhvaćaju i obrtnici

 

-

since January 2009, tradesmen have been covered by the survey

-

u primjeni je nova verzija Nacionalne klasifikacije djelatnosti – NKD 2007.

 

-

the application of the new version of the National Classification of Activities – the NKD 2007.

-

izrađen je novi okvir za uzorak na temelju ažuriranja Statističkoga poslovnog registra DZS-a (SPR), pri čemu je mnogim poslovnim jedinicama promijenjena pretežna djelatnost

 

-

the finalisation of a new sample framework based on the updating of the Statistical Business Register of the Croatian Bureau of Statistics, leading to the change of the prevailing activity of many business units

-

izabran je novi uzorak izvještajnih jedinica.

 

-

the selection of a new sample of reporting units.

 

 

 

Zbog svih tih promjena indeksi u odnosu na prijašnje godine na razini pojedinih djelatnosti katkad mogu pokazivati neuobičajene promjene.

 

Due to these changes, indices may sometimes exhibit unusual modifications in relation to previous years.

 

 

 

Kalendarska prilagodba (WDA) i desezoniranje provedeni su metodom TRAMO-SEATS u sučelju “Demetra” na serijama podataka od siječnja 2005. do studenoga 2010. za promet od trgovine na malo, a od siječnja 2000. do studenoga 2010. za ukupan promet odjeljka 47. 

 

Working-day adjustment (WDA) and seasonal adjustment were conducted with the use of the TRAMO-SEATS method by applying the programme interface “Demetra” on data series from January 2005 to November 2010 for the retail trade turnover and from January 2000 to November 2010 for the total turnover of division 47.

 

 

 

Podaci iz ovog priopćenja mogu se razlikovati od prvih rezultata koji su objavljeni mjesec dana po isteku promatranog mjeseca.

 

Data in this release may differ from the first results, which were published a month after the referent month.

 

 

 

Definicije

 

Definitions

 

 

 

Promet je vrijednost svih prodanih roba i obavljenih usluga na tržištu tijekom mjeseca bez obzira na to jesu li naplaćene ili ne. U promet je uključen porez na dodanu vrijednost.

 

Turnover is a total value of all goods sold and services provided on the market in a month, irrespective of whether paid up or not. It also includes the value added tax.

 

 

 

Indeksi prometa iskazuju se na dva načina:

 

Data on the retail trade turnover are presented in two ways:

 

 

 

-

za ukupan promet što ga ostvaruju svi poslovni subjekti kojima je trgovina na malo pretežna djelatnost (razvrstani u odjeljak 47 NKD-a 2007.)

 

-

for the total turnover generated by all business entities with the retail trade as prevailing activity (classified in division 47 of the NKD 2007.);

-

za promet od trgovine na malo što ga iskazuju svi poslovni subjekti koji tu djelatnost obavljaju bez obzira na pretežnu djelatnost u kojoj su registrirani.

 

-

for the retail trade turnover expressed by all business entities engaged in this activity, irrespective of their registered prevailing activity.

 

 

 

Rezultati se objavljuju u obliku nominalnih i realnih indeksa. Realni indeksi dobiveni su deflacioniranjem nominalnih indeksa indeksom maloprodajnih cijena dobara (bez električne energije i distribucije vode) prema indeksu potrošačkih cijena.

 

Results are shown in the form of nominal (value indices) and real indices (volume indices). Volume indices are calculated by deflating of value indices by retail trade price indices of goods (without electricity and water distribution) according to consumer price indices.

 

 

 

Kratice

 

Abbreviations

 

 

 

 

 

DZS

Državni zavod za statistiku

 

etc.

and so on (from Latin: et cetera)

Eurostat

Statistički ured Europske unije

 

Eurostat

Statistical Office of the European Communities

Fina

Financijska agencija

 

Fina

Financial Agency

itd.

i tako dalje

 

NKD 2007.

National Classification of Activities, 2007 version

NKD 2007.

NN

WDA

Nacionalna klasifikacija djelatnosti, verzija 2007.

Narodne novine

kalendarska prilagodba

 

NN

 

WDA

Narodne novine, official gazette of the Republic of
Croatia

working-day adjustment

 

 

 

 

 

Znakovi

 

Symbols

 

 

 

 

 

-  nema pojave

 

-  no occurrence

 

 

Izdaje i tiska Državni zavod za statistiku Republike Hrvatske, Zagreb, Ilica 3, p. p. 80.

Published and printed by the Croatian Bureau of Statistics, Zagreb, Ilica 3, P. O. B. 80

Telefon/phone: +385 (0) 1 4806-111, telefaks/telefax: +385 (0) 1 4817-666

Odgovara ravnatelj dr. sc. Ivan Kovač.

Person responsible: Dr. Ivan Kovač, Ph.D., Director General

Priredile: Anka Javor i Maja Plašć

Prepared by: Anka Javor and Maja Plašć

 

 

MOLIMO KORISNIKE DA PRI KORIŠTENJU PODATAKA NAVEDU IZVOR.

USERS ARE KINDLY REQUESTED TO STATE THE SOURCE

 

 

Naklada: 125 primjeraka

125 copies printed

 

Obavijesti daje Odjel informacija.

Information is available at the Information Department.

 

Telefon/Phone: +385 (0) 1 4806-138, 4806-154, 4811-212

Pretplata publikacija/Subscription: +385 (0) 1 4814-791

Telefaks/Fax: +385 (0) 1 4806-148, 4806-199

Elektronička pošta/E-mail: stat.info@dzs.hr

Internetske stranice/Web site: http://www.dzs.hr

 

Podaci iz ovog priopćenja objavljuju se i na internetu.

First Release data are also published on the Internet.