Blage epidemiološke mjere i preporuke radi sprečavanja širenja bolesti COVID-19 bile su na snazi u listopadu 2021., kada je ukupni sezonski i kalendarski prilagođen promet industrije u Republici Hrvatskoj u usporedbi s rujnom 2021. porastao za 0,1%, a u usporedbi s listopadom 2020. ukupni kalendarski prilagođen promet industrije porastao je za 20,0%.
Prihod od prodaje porastao je u svih pet agregata. Iskazano prema Glavnim industrijskim grupacijama (GIG-u 2009.), najveći porast, za 132,7%, bio je u agregatu Energija (AE), zatim slijede agregati Intermedijarni proizvodi (AI), za 19,0%, Kapitalni proizvodi (BB), za 15,5%, Trajni proizvodi za široku potrošnju (CD), za 14,0%, i Netrajni proizvodi za široku potrošnju (CN) za 4,9%.
Uspoređujući tržišta u istom razdoblju, promet industrije na domaćem tržištu porastao je za 21,7%, a na nedomaćem tržištu za 14,3%.
Obračunavanje agregata GIG-a 2009. za indekse prometa industrije izvršeno je grupiranjem skupina ili odjeljaka NKD-a 2007. iz područja djelatnosti B i C (05.1 – 33.2) prema abecednim oznakama kratica na sljedeći način:
Al Intermedijarni proizvodi: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 07 – 09, 10.6, 10.9, 13.1 – 13.3, 16, 17, 20.1 – 20.3, 20.5, 20.6, 22 – 24, 25.5 – 25.7, 25.9, 26.1, 26.8, 27.1 – 27.4 i 27.9
AE Energija: odjeljci NKD-a 2007.: 05, 06 i 19
BB Kapitalni proizvodi: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 25.1 – 25.4, 26.2, 26.3, 26.5, 26.6, 28, 29, 30.1 – 30.4, 32.5 i 33
CD Trajni proizvodi za široku potrošnju: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 26.4, 26.7, 27.5, 30.9, 31, 32.1 i 32.2
CN Netrajni proizvodi za široku potrošnju: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 10.1 – 10.5, 10.7, 10.8, 11, 12, 13.9, 14, 15, 18, 20.4, 21, 32.3, 32.4 i 32.9.