3. Prehrana, kupovanje, internet, druženje…

3.1. Prehrambene i sportske navike

Veći udio muškaraca nego žena u EU pije alkohol svakog tjedna (38 % muškaraca u dobnoj skupini od 18 i više godina u usporedbi s 23 % žena u 2014.). Među državama članicama udjeli za muškarce bili su u rasponu od 21 % u Letoniji do 52 % u Ujedinjenoj Kraljevini, a za žene od 5 % u Rumunjskoj i Litvi do 40 % u Ujedinjenoj Kraljevini.

ISTRAŽITE DALJE
Prehrambene i sportske navike ikona

3.2. Kulturne navike i društveni život

Žene i muškarci imali su vrlo slične kulturne navike kao što su odlazak u kino (29 % žena i 27 % muškaraca) i posjećivanje kulturnih znamenitosti (28 % žena i 27 % muškaraca) odnosno druženje s prijateljima (24 % žena i 23 % muškaraca).

ISTRAŽITE DALJE
Kulturne navike i društveni odnosi ikona

3.3. Navike povezane s internetom

Gotovo da nisu postojale razlike između žena i muškaraca u upotrebi interneta za slanje i primanje poruka elektroničke pošte (86 % žena i 87 % muškaraca), dok u upotrebi interneta za telefonske pozive (46 % žena i muškaraca) te traženje posla (20 % žena i muškaraca) nije bilo razlike.

ISTRAŽITE DALJE
Navike na internetu ikona

3.4. Skrb o djeci i kućanski poslovi

U svim državama članicama udio žena koje skrbe o djeci, obavljaju kućanske poslove i kuhaju mnogo je veći nego udio muškaraca. U 2016. u EU 92 % žena u dobnoj skupini između 25 i 49 godina (s djecom mlađom od 18 godina) svakog je dana skrbilo o svojoj djeci, u usporedbi sa 68 % muškaraca.

ISTRAŽITE DALJE
Skrb o djeci i kućanski poslovi ikona