U veljači 2023. realni kalendarski prilagođeni promet od trgovine na malo u Hrvatskoj porastao je na godišnjoj razini, i to za 0,4% u usporedbi s istim mjesecom prethodne godine. U usporedbi s veljačom 2019. taj je promet bio veći za 9,6%. U veljači 2023., na mjesečnoj razini, sezonski i kalendarski prilagođeni promet od trgovine na malo realno je ostao isti u odnosu na prethodni mjesec.
Ukupan promet od trgovine na malo u veljači 2023. u odnosu na isti mjesec prethodne godine, prema izvornim indeksima, nominalno je porastao za 13,9%. Devet od jedanaest trgovačkih struka ostvarilo je porast prometa, a najveći porast prometa ostvaren je u sljedećim trgovačkim strukama: Motorna vozila, dijelovi i pribor (za 43,1%), Nespecijalizirane prodavaonice pretežno neprehranom (za 17,5%), Nespecijalizirane prodavaonice pretežno prehranom (za 15,7%) te Tekstil, odjeća i obuća (za 15,2%). Promet je pao u trgovačkim strukama Ostala trgovina na malo izvan prodavaonica (6,2%) te Trgovina na malo internetom (za 3,8%).
U veljači 2023. u usporedbi s veljačom 2019. nominalni promet od trgovine na malo porastao je za 36,7%, a najveći porast prometa ostvaren je u sljedećim trgovačkim strukama: Nespecijalizirane prodavaonice pretežno neprehranom (za 56,0%), Računalna oprema, knjige i ostalo (za 48,9%), Motorna goriva i maziva (za 37,3%) te Nespecijalizirane prodavaonice pretežno prehranom (za 36,8%).
Ukupan promet od trgovine na malo u veljači 2023. u odnosu na prethodni mjesec, prema izvornim indeksima, nominalno je pao za 0,7%. Pad prometa prisutan je u pet od jedanaest trgovačkih struka, a najveći pad prometa imale su sljedeće trgovačke struke: Tekstil, odjeća i obuća (za 16,8%), Trgovina na malo internetom (za 8,1%) te Farmaceutski i medicinski proizvodi (za 5,1%).
U trgovini na malo internetom u veljači 2023. u odnosu na prethodni mjesec promet je pao za 8,1%.