Blage epidemiološke mjere i preporuke radi sprečavanja prijenosa bolesti COVID-19 bile su na snazi u rujnu 2021., kada je ukupni sezonski i kalendarski prilagođen promet industrije u Republici Hrvatskoj u usporedbi s kolovozom 2021. porastao za 1,2%, a u usporedbi s rujnom 2020. ukupni kalendarski prilagođen promet industrije porastao je za 18,2%.
Prihod od prodaje porastao je u svih pet agregata. Iskazano prema Glavnim industrijskim grupacijama (GIG-u 2009.), najveći porast, za 104,9%, bio je u agregatu Energija (AE), zatim slijede agregati Intermedijarni proizvodi (AI), za 22,1%, Trajni proizvodi za široku potrošnju (CD), za 11,4%, Netrajni proizvodi za široku potrošnju (CN), za 10,3%, i u konačnici Kapitalni proizvodi (BB), za 7,2%.
Uspoređujući tržišta u istom razdoblju, promet industrije na domaćem tržištu porastao je za 16,8%, a na nedomaćem tržištu za 20,2%.
Obračunavanje agregata GIG-a 2009. za indekse prometa industrije izvršeno je grupiranjem skupina ili odjeljaka NKD-a 2007. iz područja djelatnosti B i C (05.1 – 33.2) prema abecednim oznakama kratica na sljedeći način:
Al Intermedijarni proizvodi: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 07 – 09, 10.6, 10.9, 13.1 – 13.3, 16, 17, 20.1 – 20.3, 20.5, 20.6, 22 – 24, 25.5 – 25.7, 25.9, 26.1, 26.8, 27.1 – 27.4 i 27.9
AE Energija: odjeljci NKD-a 2007.: 05, 06 i 19
BB Kapitalni proizvodi: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 25.1 – 25.4, 26.2, 26.3, 26.5, 26.6, 28, 29, 30.1 – 30.4, 32.5 i 33
CD Trajni proizvodi za široku potrošnju: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 26.4, 26.7, 27.5, 30.9, 31, 32.1 i 32.2
CN Netrajni proizvodi za široku potrošnju: odjeljci i skupine NKD-a 2007.: 10.1 – 10.5, 10.7, 10.8, 11, 12, 13.9, 14, 15, 18, 20.4, 21, 32.3, 32.4 i 32.9.