Sadržaj
Politika
kvalitete
Deklaracija o kvaliteti Europskoga statističkog sustava
Kodeks
prakse europske statistike
Zajednički okvir kvalitete Europskoga statističkog sustava
Stručna
ocjena usklađenosti s kodeksom prakse europske
statistike 2015.
Sustav
upravljanja kvalitetom
Izvještavanje o kvaliteti
Istraživanje
o zadovoljstvu korisnika
Generički
model statističkog poslovnog procesa
Pojmovnik i kratice
|
|
Kvaliteta
|
Radi
uspostavljanja sveobuhvatnog sustava kvalitete Državni zavod za statistiku
primjenjuje model Potpunog upravljanja kvalitetom, koji u sebi sadržava i
Kodeks prakse europske statistike. Taj model nudi mogućnosti stalnog
poboljšanja za svaki poslovni proces. Usmjeren je ne samo na proizvode i
usluge nego i na korisnike te njihovo zadovoljstvo, aktivno sudjelovanje
zaposlenika, dugoročni poslovni uspjeh i društvenu korist. Komunikacija je
prepoznata kao ključan element svih statističkih procesa koji utječu na
uspješno poslovanje.
Priručnik za potpuno upravljanje kvalitetom u Državnom zavodu za statistiku
|
|
|
|
|
|
|