Kvaliteta
statističkih procesa, krajnjih rezultata odnosno proizvoda te pružanja
usluga najbolje se može ocijeniti ispitivanjem zadovoljstva korisnika
statističkim sustavom. S obzirom na stalne promjene na tržištu, svaki
poslovni subjekt treba razviti proces istraživanja zadovoljstva korisnika na
temelju svojih posebnosti. Iz tog su razloga za potrebe određivanja
kvalitete statističkih procesa, krajnjih rezultata odnosno proizvoda te
pružanja usluga pripremljeni standardi koji osiguravaju kvalitetne
statističke podatke nužne za uspješno vođenje gospodarske politike.
Prvo istraživanje o
zadovoljstvu korisnika Državnog zavoda za statistiku provedeno je 2013.
Rezultati tog istraživanja izrazito su važni za buduće planiranje aktivnosti
te se smatraju ključnim izvorom informacija o stajalištima, željama,
potrebama i očekivanjima korisnika te teškoćama s kojima se suočavaju.
Istraživanje o zadovoljstvu korisnika 2015.
|