| 
   
	Kvaliteta 
	statističkih procesa, krajnjih rezultata odnosno proizvoda te pružanja 
	usluga najbolje se može ocijeniti ispitivanjem zadovoljstva korisnika 
	statističkim sustavom. S obzirom na stalne promjene na tržištu, svaki 
	poslovni subjekt treba razviti proces istraživanja zadovoljstva korisnika na 
	temelju svojih posebnosti. Iz tog su razloga za potrebe određivanja 
	kvalitete statističkih procesa, krajnjih rezultata odnosno proizvoda te 
	pružanja usluga pripremljeni standardi koji osiguravaju kvalitetne 
	statističke podatke nužne za uspješno vođenje gospodarske politike. 
    
  Prvo istraživanje o 
	zadovoljstvu korisnika Državnog zavoda za statistiku provedeno je 2013. 
	Rezultati tog istraživanja izrazito su važni za buduće planiranje aktivnosti 
	te se smatraju ključnim izvorom informacija o stajalištima, željama, 
	potrebama i očekivanjima korisnika te teškoćama s kojima se suočavaju. 
	
	  
  
	
	Istraživanje o zadovoljstvu korisnika 2015. 
   |