| 
		 
		Sadržaj 
		  
		Politika 
			kvalitete 
		  
		Deklaracija o kvaliteti    Europskoga statističkog    sustava 
		  
		Kodeks 
			prakse europske     statistike 
      
    Zajednički okvir kvalitete     Europskoga statističkog     sustava 
		  
		Stručna 
		ocjena usklađenosti     s kodeksom prakse europske     
		statistike 2015. 
		  
		Sustav 
			upravljanja kvalitetom 
		  
		Izvještavanje o kvaliteti 
		  
		Istraživanje 
			o zadovoljstvu     korisnika 
		  
		Generički 
			model statističkog     poslovnog procesa 
		  
		Pojmovnik i kratice 
		 | 
		
		   
		 | 
		
		 
		Kvaliteta 
		 
		 
 
  | 
   
	  
   | 
  
   
	Radi
  uspostavljanja sveobuhvatnog sustava kvalitete Državni zavod za statistiku
  primjenjuje model Potpunog upravljanja kvalitetom, koji u sebi sadržava i
  Kodeks prakse europske statistike. Taj model nudi mogućnosti stalnog
  poboljšanja za svaki poslovni proces. Usmjeren je ne samo na proizvode i
  usluge nego i na korisnike te njihovo zadovoljstvo, aktivno sudjelovanje
  zaposlenika, dugoročni poslovni uspjeh i društvenu korist. Komunikacija je
  prepoznata kao ključan element svih statističkih procesa koji utječu na
  uspješno poslovanje. 
    
  
	
	Priručnik za potpuno upravljanje kvalitetom u Državnom zavodu za statistiku 
    
  
	  
    
    
   | 
  
     
   | 
  
 
  |   | 
   | 
   | 
   | 
  
 
  
 
		 |